Нужно выправить персонажей из рипов в Т-позу, для последующей конвертации в XNLara.
http://yadi.sk/d/X5hjNNn_1y8eg
Там первые два рипа - Crimson Dynamo (постарался рипнуть в наиболее простой позе), третий рип - Iron Man и Black Widow.
[3DRIP] Исправление транcформаций
-
- Прохожий
- Сообщения: 30
- Зарегистрирован: 26 янв 2013, 02:28
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 0
Re: [3DRIP] Исправление транcформаций
Ok,
So I think that everyone that tried ripping vehicles with ninja ripper has come across a common problem. Objects that are treated as dynamic in game, are imported collapsed to 0,0,0 in a single mesh. Which makes pain to separate them correctly. Has anyone developed a technique on how to easily and quickly separate i.e Wheels, steering wheel, antennas and so on?
So I think that everyone that tried ripping vehicles with ninja ripper has come across a common problem. Objects that are treated as dynamic in game, are imported collapsed to 0,0,0 in a single mesh. Which makes pain to separate them correctly. Has anyone developed a technique on how to easily and quickly separate i.e Wheels, steering wheel, antennas and so on?
- Kirov
- Мега-Ветеран
- Сообщения: 1230
- Зарегистрирован: 04 янв 2012, 16:29
- Благодарил (а): 33 раза
- Поблагодарили: 58 раз
Re: [3DRIP] Исправление транcформаций
Всем доброго дня. Я рипнул трамвай из LA Noire. Может кто его выправить в нормальный вид? Второй аспект = 9000 не подходит.
Рип: http://www.mediafire.com/download/tl3bo ... .33.07.rar
Рип: http://www.mediafire.com/download/tl3bo ... .33.07.rar