Model position after import

Вопросы касающиеся рипа игр при помощи Ninja Ripper, открытии .rip файлов в различных программах и исправлении рипнутых текстур
Ответить
Сообщение
Автор
gsamu
Прохожий
Прохожий
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 15 сен 2016, 19:25
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0

Model position after import

#1 Сообщение gsamu »

Hi.

When I import the model in 3d Max the position of different part of a body are all in the same place.

It can be posible to respect the original coordinates of the different model parts?


Regards.

Аватара пользователя
Tosyk
Администратор
Сообщения: 1880
Зарегистрирован: 24 авг 2011, 03:11
Благодарил (а): 64 раза
Поблагодарили: 61 раз

Re: Model position after import

#2 Сообщение Tosyk »

gsamu писал(а):Hi.

When I import the model in 3d Max the position of different part of a body are all in the same place.

It can be posible to respect the original coordinates of the different model parts?


Regards.
I assumed you talking about ninja ripper. This forum has special sections for question like this. here: http://cgig.ru/forum/viewtopic.php?f=5&t=224

This topic closed.
При копировании материалов сайта ссылка на этот ресурс обязательна.
When copying materials from this site link to this resource is required.

Ответить

Вернуться в «Ninja Ripper»