Mafia 2 3DS Max UV Helper Script

Mafia 2 3DS Max UV Helper Script

Русский English

Скрипт для 3ds Max версии 9 и выше. Позволяет автоматически восстановить текстурные координаты у выбранных объектов. Конвертировать объекты из Мафии 2 в 3ds Max можно с помощью 3DRipper DX.

Как использовать:

— открыть скрипт в 3ds Max командой Run Script
— выделить объект (или несколько объектов)
— нажать на кнопку Repair texture UV.

Автор: Tosyk
Дата создания: 15 августа 2010
Игра: Mafia 2

Скачать

10 thoughts on “Mafia 2 3DS Max UV Helper Script

  1. Its working but still i have problems with textures, always i import model in .dae but without textures 🙁 Im beginer in 3D max

  2. You should put the textures on objects by your self, because not all games supporting auto-applying of textures when you import *.3dr file. Why you using 3dripper on mafia2?

  3. But i not use 3d ripper buti extract model from game and open in max, and textures i extract with sds extractor in same folder and max dont load i need small tutorial how open model with loaded textures

  4. Like i said «You should put the textures on objects by your self»!!

    1 — open 3ds max
    2 — open material editor (Rendering -> Material Editor)
    3 — drag-n-drop any texture files (*.dds) from explorer to any sphere in mat. editor
    4 — drag-n-drop sphere from mat. editor to any object into the scene (3ds max viewport)

    or you can look at this tutorial
    http://www.youtube.com/watch?v=VNaXrWcbQfw&feature=player_embedded

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *